Lázeňský hotel SAVOY Recenze

Hodnocení hotelu

89%
Velmi dobré

dle 89 recenzí

  • Personál

    93%
  • Čistota

    92%
  • Vybavení

    90%
  • Pohodlí

    87%
  • Poměr cena/kvalita

    84%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

dospělý pár, 3.1.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Byli jsme velmi spokojeni. Výborné jídlo, dokonalá péče při procedurách.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 12.11.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 1.10.2021

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Večeře neodpovídali úrovni čtyřhvězdičkového hotelu (guláš s kolínky - 3 ks masa, halušky a pod.).

  • Krásný hotel. Vlastní pitný pramen.

  • Poměr ceny s kvalitou.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 27.9.2021

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Služba a prostředí v jídelně

  • Pobyt v hotelu je jen na tak zvané balíčky. Neni možnost si určit co požaduje host. Stravování, procedury.

Personál
10
Služby
10
Čistota
6
Komfort
6
Cena/kvalita
8

Anonym

dospělý pár, 14.9.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Pobyt, lázeňské služby a stravu hodnotím jako velmi dobré.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Irena Antoničová

jednotlivec, 7.8.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Boli sme so všetkým spokojní. Pobyt v hoteli Savoy splnil naše očakávanie. Radi sa tam vrátime.

  • Absolutná spokojnosť

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Mgr. Bohumila Kohoutová

dospělý pár, 2.3.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Komfortní služby neprobíhaly po celou dobu pobytu. Poslední dva dny před odjezdem se kvalita snížila.

  • Výborné služby a vlídnost středního lázeňského personálu, masérek.

  • Poslední dva dny před odjezdem se kvalita úklidu snížila. Připálené a studené smažené žampiony k večeři také nejsou dobrou vizitkou čtyřhvězdičkového hotelu.

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Jaromír Aleš

jednotlivec, 14.12.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Skvělé chování personálu, zejména v jídelně. Příjemný denní bar v hotelu. Výborné umístění hotelu Savoy a celkově atraktivní lokalita Františkových lázní.

  • Ve voucheru jsem měl uvedenu možnost denních vstupů do Aquafora Pawlik, což ve všední dny aquaforum neumožňovalo a recepce hotelu Savoy o tom nebyla informována.

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
10

Horymír Bartík

jednotlivec, 1.11.2020

Vysočina kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Vzhledem k vládnímu nařízení a mým zdravotním problémům byly nevyužity,proto 2x jedna hvězdička. To platí pro hodnocení okolí!

  • Vše bylo na špičkové úrovni,viz moje vyjádření v knize na recepci.Jen ten podstavec na knihu byl labilní...

  • Bohužel bylo vše zavřené,za což Vy nemůžete,včetně informačního střediska...Ani turistickou placičku jsem nesehnal,jen oplatky...

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Skalova Eva

jednotlivec, 31.10.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Všeobecná spokojenost pohoda ticho klid

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Lázeňský hotel SAVOY odpověděl na tuto recenzi.
Velmi Vám děkujeme a budeme se na Vás těšit zase příště. Přejeme především hodně zdraví. Váš tým lázeňského hotelu Savoy****

Jiří Plechatý

dospělý pár, 26.8.2020

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Komfort
7
Cena/kvalita
5

Petra Krištofová

skupina přátel, 24.8.2020

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Komfort
7
Cena/kvalita
10

Ivana Svobodová - č.v. 65306710

jednotlivec, 24.8.2020

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
78 %
  • Prostě hezké

Personál
7
Služby
8
Čistota
9
Komfort
7
Cena/kvalita
8

Petr Blaha

jednotlivec, 8.8.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Vladimír Šaroch: 62945812

dospělý pár, 27.7.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
9

Zdena Tvrzniková

jednotlivec, 24.7.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Hotel byl pro mne příjemný, personál milý a strava celkem vyvážená. Hotel mohu doporučit!

  • Určítě bych pro méně pohyblivé klienty doporučila pomoc při donášce jídla ke stolu!, pokud nemají svůj doprovod. Mé osoby se to ale netýkalo. Hezký den.

Personál
9
Služby
8
Čistota
8
Komfort
9
Cena/kvalita
8

Dirk

mladý pár, 5.11.2019

Praha Česká republika

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 5.9.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
64 %
  • S pobytem v lázních a službami v hotelu jsem byla velmi spokojená, až na výhled z pokoje. Byl do špinavého dvora, s jakousi verandou plnou haraburdí a pravděpodobně vypraného prádla. V noci tam zajížděla parkovat auta, což se v tom obezděném dvoře silně rozléhalo, než se jim podařilo vmanévrovat na volné místo. Takže jsem pobyt na pokoji absolvovala s neustále zataženými závěsy.

  • Pobyt ve Františkových lázních se mi velmi líbil, hlavně z důvodu klidu a čistoty na ulicích i v parcích.

  • Nelíbilo se mi, ubytování v pokoji, který měl výhled na velmi ošklivý dvůr.

Personál
7
Služby
7
Čistota
6
Komfort
6
Cena/kvalita
6

Hana Zábršová

skupina přátel, 26.8.2019

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Vše bylo perfektní, nemáme více co dodat.Moc děkujeme.Můžeme jen doporučit. Hana,Zdena,Marie a Věra

  • Líbilo se nám úplně všechno a jako třešnička na dortu byl neomezený vstup do Aquafora Vřelé díky. Hana, Zdena, Marie a Věra.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Ivanka Patáková

jednotlivec, 25.8.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %
  • Velmi dobré

  • Dobrá kuchyně

  • Nevin

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Komfort
7
Cena/kvalita
7