Lázeňský hotel SAVOY Recenze

Hodnocení hotelu

89%
Velmi dobré

dle 89 recenzí

  • Personál

    93%
  • Čistota

    92%
  • Vybavení

    90%
  • Pohodlí

    87%
  • Poměr cena/kvalita

    84%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Zlata Smičková

jednotlivec, 23.4.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
0 %
  • Dobrý den. Váš hotel jsem navštívila letos už podruhé. Nemohu vytknout žádný nedostatek. Vstřícný personál od recepční, pokojskou i personál ve spa. Rádi se vracíme a plánuji opět uskutečnit klasický lázeňský léčebný pobyt na tři týdny. Bohužel až v zimním termínu. Děkujeme, rádi se vracíme. S pozdravem Smičková Zlata

Personál
0
Služby
0
Čistota
0
Komfort
0
Cena/kvalita
0

Anonym

jednotlivec, 8.8.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Vzhledem k tomu, že šlo o čtyřhvězdičkový hotel jsem z pobytu celkem zklamán. Ubyrování bylo celkem slušné. Bohužel stravování bylo na úrovni slabého tříhvězdičkového hotelu. Jel jsem na krátkodobý lázeňský pobyt. Mrzelo mě, že jsem si předem nemohl vybrat procedury i když jsem platil předem. Služby hotelu hodnotím jako průměr, mám pocit, že jim ani moc nejde o klienty. Kladně hodnotím pouze úklid pokoje.

  • Úklid pokoje, přístup uklízečky byl velmi vstřícný.

  • Stravování bylo v slabší kvalitě, rozhodně neodpovídalo čtyřhvězdičkovému hotelu. Vadilo mi, že jsem si nemohl rezervovat více procedur. Balíček je slabší, výkon služeb mě neuspokojil. Aquacentrum s minimální nabídkou služeb.

Personál
5
Služby
5
Čistota
8
Komfort
5
Cena/kvalita
5

Oldřich Johannes Petr

jednotlivec, 8.9.2010

Čeština

  • Celkové hodnocení
62 %
  • S pobytem jsem byl spokojen, ale bohužel s vyhradou, protože jsem si zaplatil ubytování ve 4* hotelu Savoy, ale ubytování jsem měl v LD Labe. Jsou to sice spojené budovy, ale pak by mě měl na tento fakt někdo upozornit. Velké výhrady mám ke stravování. Měl jsem zaplacenou plnou penzi, ale např.na moučník u večeře jsem neměl nárok-stačilo mě opět informovat a nemuselo dojít k trapné situaci během pobytu. První večer jsem si nemohl vybrat večeři, pochopil bych to , pokud bych byl na lázeňském pobytu, ale pokud si zaplatím 4 dny za téměr 9tisíc korun, počítal jsem s tím, že se nebudu muset řídit stejnými pokyny jako lázeňští hosté. S nabídkou léčebných procedur jsem byl spokojen, ale opět s výhhradou, že nám byly časy již určeny, bez možnosti jakékoli změny. A tak jsme museli vstávat velmi brzy, abychom stihli jak procedury tak snídani. Domnívám se, že toto by se u samoplátce v rámi balíčku wellnes vital nemělo stávat. Respektuji určitá pravidla, ale toto nikoli.

Personál
5
Služby
5
Čistota
9
Komfort
7
Cena/kvalita
5

Jarmila Pazderníková

jednotlivec, 30.12.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
62 %
  • Velice výborné lázeňské služby

  • Obsluha v restauraci , výběr a kvalita stravování.

Personál
6
Služby
5
Čistota
8
Komfort
7
Cena/kvalita
5

Jana Hluchá

jednotlivec, 21.6.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
62 %
  • dobrá kuchyně

  • pokoj do kterého nás chtěli ubytovat to jsem ještě neviděla jediná 2 malá střešní okna uprostřed dvojpostel stolek a 2 křesla vy už ani neprojdete

Personál
8
Služby
6
Čistota
7
Komfort
5
Cena/kvalita
5

mladý pár, 7.7.2010

Čeština

  • Celkové hodnocení
64 %
  • 1)zákaznák odchází od snídaně chodbou, kde sedí v županu pacienti 2)od půl 8 ráno se luxuje na chodbě,kde jsou pokoje na spaní 3)jídlo na 4* hotel podprůměrné 4)nemožnost objednat si skleničku k večeři 5)když jsou objednanané nějaké procedury sedíte ve frontě jak u lékaře, když jsme se byli zeptat na recepci s tím že čekáme již 20minut odpověď byla, že si máme zaťukat na sesternu, na což, když před vámi sedí 20 rozčílených důchodců nemáte náladu. Tady prostě neplatí náš zákazník náš pán

Personál
9
Služby
7
Čistota
10
Komfort
3
Cena/kvalita
3

Anonym

jednotlivec, 5.9.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
64 %
  • S pobytem v lázních a službami v hotelu jsem byla velmi spokojená, až na výhled z pokoje. Byl do špinavého dvora, s jakousi verandou plnou haraburdí a pravděpodobně vypraného prádla. V noci tam zajížděla parkovat auta, což se v tom obezděném dvoře silně rozléhalo, než se jim podařilo vmanévrovat na volné místo. Takže jsem pobyt na pokoji absolvovala s neustále zataženými závěsy.

  • Pobyt ve Františkových lázních se mi velmi líbil, hlavně z důvodu klidu a čistoty na ulicích i v parcích.

  • Nelíbilo se mi, ubytování v pokoji, který měl výhled na velmi ošklivý dvůr.

Personál
7
Služby
7
Čistota
6
Komfort
6
Cena/kvalita
6

Jiřina Šandová

jednotlivec, 10.6.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
5
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
6

Alena Bartoníčková

jednotlivec, 1.5.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Léčebné procedury byly perfektní, personální milý a vstřícný. Skvělá poloha hotelu, možnost odstavit vůz na hlídaném parkovišti za přiměřený poplatek.

  • Jídlo průměrné, v jednom případě bylo velmi přesolené. První 2 dny pobytu nebyla možnost výběru. Neodpovídalo 4* hotelu.

Personál
8
Služby
8
Čistota
7
Komfort
6
Cena/kvalita
5

Thomas

dospělý pár, 2.8.2019

Ulm Německo

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Einrichtung war elegant mit klassischem ambiente.

  • Nur 3 Parkplätze vor hotel. Selbst zum entladen am haupteingang hat polizei strafzettel ausgeteilt. Dieses hotel ist für kurgäste ohne auto geeignet. Das essen hätte besser sein können.

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
6

Jana Černá

jednotlivec, 29.5.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %
  • VŠE KRÁSNÉ ! DÍKY !!

Personál
7
Služby
8
Čistota
7
Komfort
7
Cena/kvalita
6

Ivanka Patáková

jednotlivec, 25.8.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %
  • Velmi dobré

  • Dobrá kuchyně

  • Nevin

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Komfort
7
Cena/kvalita
7

Vladimír Sláma

jednotlivec, 17.6.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Pobyt v hotelu SAVOY splnil naše očekávání. Ubytování, služby, procedury i stravování bylo celkově na velmi dobré úrovni. Rádi tento hotel doporučíme svým známým.

  • Historická budova hotelu SAVOY má svoji atmosféru. Vzhledem k jeho poloze v centru FL jsme měli vše co nás při lázeňském pobytu zajímalo velmi snadno dosažitelné. Strávili jsme zde velmi příjemný pobyt. Děkujeme.

  • Chápeme, že vzhledem k umístění hotelu v lázeňské zoně je jeho servis (zásobování, odvoz odpadu a pod.) prováděn výhradně v ranních hodinách. Domníváme se však, že by zaměstnanci firem, které ho provádí, měli být při své činnosti tolerantnější, zejména vůči lázeňským hostům ubytovaným v pokojích orientovaných k Jiráskově ulici.

Personál
8
Služby
7
Čistota
7
Komfort
7
Cena/kvalita
7

Mudr Ilona Mullerová

jednotlivec, 3.12.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Zvolila jsem jednolůžkový pokoj, jako samoplátce, pro týdenní pobyt v nejvyšším patře, abych si měla možnost odpočinou fyzicky i duševně. Vzhledem k od rána do večera žvanícím a hlučícím seniorům- sousedům -ve vedlejším pokoji, jakýkoliv relax byl vyloučen. Neustále se překřikovali, do toho telefony a hlasitá televize. Tak takhle tedy ne, nikdy více. Měla jsem polopenzi, ovšem jako alergik nemohu jíst ryby a cokoliv z nich, což jsem hned 1.večer ohlásila. Minimálně 3x za týden byl k večeři předkrm z ryb, takže jsem měla pouze hlavní jídlo a zeleninu, ačkoliv bylo možno mi připravit něco jiného- stačil by kousek šunky, sýr a pod.

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
4
Cena/kvalita
5

Kokošková Kateřina

jednotlivec, 21.11.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
73 %

(bez textového hodnocení)

Personál
0
Služby
8
Čistota
7
Komfort
7
Cena/kvalita
7

Petra Krištofová

skupina přátel, 24.8.2020

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Komfort
7
Cena/kvalita
10

Hana Kapustová

jednotlivec, 9.11.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
6

Jiří Plechatý

dospělý pár, 26.8.2020

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Komfort
7
Cena/kvalita
5

Mgr. Bohumila Kohoutová

dospělý pár, 2.3.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Komfortní služby neprobíhaly po celou dobu pobytu. Poslední dva dny před odjezdem se kvalita snížila.

  • Výborné služby a vlídnost středního lázeňského personálu, masérek.

  • Poslední dva dny před odjezdem se kvalita úklidu snížila. Připálené a studené smažené žampiony k večeři také nejsou dobrou vizitkou čtyřhvězdičkového hotelu.

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Ivana Svobodová - č.v. 65306710

jednotlivec, 24.8.2020

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
78 %
  • Prostě hezké

Personál
7
Služby
8
Čistota
9
Komfort
7
Cena/kvalita
8