+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Savoy Spa & Medical Hotel Recenze

Hodnocení hotelu

88%
Velmi dobré

dle 192 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    92%
  • Čistota

    91%
  • Vybavení

    89%
  • Pohodlí

    86%
  • Poměr cena/kvalita

    84%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Zlata Smičková

jednotlivec, 23.4.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
0 %
  • Dobrý den. Váš hotel jsem navštívila letos už podruhé. Nemohu vytknout žádný nedostatek. Vstřícný personál od recepční, pokojskou i personál ve spa. Rádi se vracíme a plánuji opět uskutečnit klasický lázeňský léčebný pobyt na tři týdny. Bohužel až v zimním termínu. Děkujeme, rádi se vracíme. S pozdravem Smičková Zlata

Personál
0
Služby
0
Čistota
0
Pohodlí
0
Cena/kvalita
0

Anonym

20.11.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
24 %
  • Absolutně katastrofický. V pokoji špinavý ručník od make-up. Na recepci nezvládli napsat správně naše data narození a moje jméno a tak jsem se rázem stala o 30 let a můj manžel o 20 let starší a místo Ivy jsem byla Ivana. Dopředu jsme hotel informovali (asi měsíc předem), že jsem těhotná ve 29. týdnu. Na recepci si nebyli jistí a tak mě přepojili na sesternu. Na sesterně mi do telefonu slíbili výměnu procedur a že se to zařídí, napsali si údajně poznámku k našemu pobytu a nabízeli masáž v sedě a chladnější vanu s bublinkami. Po příjezdu mi ale bylo sděleno, že těhotenství je kontraindikace. Vypadalo to, že procedury jen škrtnou a nic dalšího nebudou dělat. Nakonec přepsali moje procedury manželovi, a ještě tam dýchali a áchali, jak jim je zatěžko a že se nevejde do plánu. Další den ale manžela neměli ve svých rozpisech, takže ho nevyvolávali a musel se připomenout! Snídaně byly dobré, ale večeře byla chudá. Salátový bar vyloženě chudý a nejel kávovar a nebyly na výběr ani čaje ani džusy (dalo se vše jen zakoupit za ceny s lázeňskou přirážkou). Bezkofeinovou kávu neumí ani kávovar a ani oni nedělají. Při odchodu a vracení klíčů na recepci od nás byl opět vyžádán lázeňský poplatek (naštěstí jsme měli doklad o zaplacení - platili jsme při příjezdu).

  • snídaně

  • - lázeňské procedury pro těhotné nejsou možné - ochota personálu lázeňství strašná - chudý salátový bar - špinavý ručník v pokoji při příjezdu - recepce vyloženě zmatená

Personál
2
Služby
2
Čistota
2
Pohodlí
4
Cena/kvalita
2

Anonym

jednotlivec, 29.10.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
32 %

(bez textového hodnocení)

Personál
4
Služby
4
Čistota
2
Pohodlí
2
Cena/kvalita
4

Ivan Nemesh

jednotlivec, 17.6.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
40 %
  • Procedury hovani super

  • Procedury i sestřičky jihne služba

  • Kuchen stojí nula žádná kvalita už tam nigdy

Personál
2
Služby
8
Čistota
4
Pohodlí
2
Cena/kvalita
4

Anonym

rodina s malými dětmi, 2.1.2024

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Nedoporučuji pro rodiny s dětmi.

  • Velikost a možnost využití sauny a bazénu.

Personál
8
Služby
4
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4

Anonym

2.10.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Hotel má dobré umístění.

  • Načasování procedur (jako manželé jsme měli procedury v rozmezí 100 minut-nevhodné pro společné procházky, zaplacen pobyt cca 5 měsíců předem. Na internetu nabízí výběr procedur, ale když přijedete, už bylo rozhodnuto za nás.

Personál
8
Služby
4
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
4

Anonym

dospělý pár, 27.3.2023

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Po nástupu nám byl nabídnut jednolůžkový pokoj s přistýlkou z rozkládacím lůžkem.

Personál
6
Služby
4
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6
Savoy Spa & Medical Hotel odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,

děkujeme Vám za Vaše hodnocení.

Velmi nás mrzí, že jste u nás zažili nepříjemnou situaci s Vaším pokojem. Omlouváme se, že došlo k provozní chybě a můžeme Vás ujistit, že příště bude již vše v pořádku. Jako malou kompenzaci jsme pro Vás měli připravenou kávu a konzumaci v Lobby Baru.

Rádi Vás do budoucna uvítáme a věříme, že si pobyt u nás již užijete.

S pozdravem

Tým hotelu Savoy****

Anonym

jednotlivec, 8.8.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Vzhledem k tomu, že šlo o čtyřhvězdičkový hotel jsem z pobytu celkem zklamán. Ubyrování bylo celkem slušné. Bohužel stravování bylo na úrovni slabého tříhvězdičkového hotelu. Jel jsem na krátkodobý lázeňský pobyt. Mrzelo mě, že jsem si předem nemohl vybrat procedury i když jsem platil předem. Služby hotelu hodnotím jako průměr, mám pocit, že jim ani moc nejde o klienty. Kladně hodnotím pouze úklid pokoje.

  • Úklid pokoje, přístup uklízečky byl velmi vstřícný.

  • Stravování bylo v slabší kvalitě, rozhodně neodpovídalo čtyřhvězdičkovému hotelu. Vadilo mi, že jsem si nemohl rezervovat více procedur. Balíček je slabší, výkon služeb mě neuspokojil. Aquacentrum s minimální nabídkou služeb.

Personál
5
Služby
5
Čistota
8
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Jana Hluchá

jednotlivec, 21.6.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
62 %
  • dobrá kuchyně

  • pokoj do kterého nás chtěli ubytovat to jsem ještě neviděla jediná 2 malá střešní okna uprostřed dvojpostel stolek a 2 křesla vy už ani neprojdete

Personál
8
Služby
6
Čistota
7
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Jarmila Pazderníková

jednotlivec, 30.12.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
62 %
  • Velice výborné lázeňské služby

  • Obsluha v restauraci , výběr a kvalita stravování.

Personál
6
Služby
5
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
5

Oldřich Johannes Petr

jednotlivec, 8.9.2010

Čeština

  • Celkové hodnocení
62 %
  • S pobytem jsem byl spokojen, ale bohužel s vyhradou, protože jsem si zaplatil ubytování ve 4* hotelu Savoy, ale ubytování jsem měl v LD Labe. Jsou to sice spojené budovy, ale pak by mě měl na tento fakt někdo upozornit. Velké výhrady mám ke stravování. Měl jsem zaplacenou plnou penzi, ale např.na moučník u večeře jsem neměl nárok-stačilo mě opět informovat a nemuselo dojít k trapné situaci během pobytu. První večer jsem si nemohl vybrat večeři, pochopil bych to , pokud bych byl na lázeňském pobytu, ale pokud si zaplatím 4 dny za téměr 9tisíc korun, počítal jsem s tím, že se nebudu muset řídit stejnými pokyny jako lázeňští hosté. S nabídkou léčebných procedur jsem byl spokojen, ale opět s výhhradou, že nám byly časy již určeny, bez možnosti jakékoli změny. A tak jsme museli vstávat velmi brzy, abychom stihli jak procedury tak snídani. Domnívám se, že toto by se u samoplátce v rámi balíčku wellnes vital nemělo stávat. Respektuji určitá pravidla, ale toto nikoli.

Personál
5
Služby
5
Čistota
9
Pohodlí
7
Cena/kvalita
5

Lucie Syndulova

jednotlivec, 9.8.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
64 %

(bez textového hodnocení)

Personál
4
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 13.8.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Výborná poloha hotelu. Čistota. Jídlo vcelku dobré.

  • Hotelový bazén lze navštívit pouze v odpoledních hodinách od 16,00, a to na rezervaci. Do bazénu tedy na objednávku pouští jen určitý počet lidí na jednu hodinu. Nechají tam klidně 6 osob. Jenže bazén je malý a 6 osob v něm je velmi nekomfortní - max. by byly tak 3-4 lidé. Naprosto nás udivila neochota personálu. Sestra při objednávání procedur a bazénu velmi nepříjemná. Procedury lze objednat pouze do 14,30. A to ještě při objednání masáže na co nejpozdější dobu - 14,30, byl problém. Protože: "...přece tam nebude masérka čekat tak dlouho..." Další naprosto nepochopitelná neochota - obsluha lobby baru. Velmi nepříjemná a neochotná. Chtěli jsme si ve 21,10 sednout ještě před hotel ke stolečkům. Ovšem ty už byly uklizené a zamčené, protože přece ve 22,00 zavírají !!!!

Personál
4
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 5.9.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
64 %
  • S pobytem v lázních a službami v hotelu jsem byla velmi spokojená, až na výhled z pokoje. Byl do špinavého dvora, s jakousi verandou plnou haraburdí a pravděpodobně vypraného prádla. V noci tam zajížděla parkovat auta, což se v tom obezděném dvoře silně rozléhalo, než se jim podařilo vmanévrovat na volné místo. Takže jsem pobyt na pokoji absolvovala s neustále zataženými závěsy.

  • Pobyt ve Františkových lázních se mi velmi líbil, hlavně z důvodu klidu a čistoty na ulicích i v parcích.

  • Nelíbilo se mi, ubytování v pokoji, který měl výhled na velmi ošklivý dvůr.

Personál
7
Služby
7
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

mladý pár, 7.7.2010

Čeština

  • Celkové hodnocení
64 %
  • 1)zákaznák odchází od snídaně chodbou, kde sedí v županu pacienti 2)od půl 8 ráno se luxuje na chodbě,kde jsou pokoje na spaní 3)jídlo na 4* hotel podprůměrné 4)nemožnost objednat si skleničku k večeři 5)když jsou objednanané nějaké procedury sedíte ve frontě jak u lékaře, když jsme se byli zeptat na recepci s tím že čekáme již 20minut odpověď byla, že si máme zaťukat na sesternu, na což, když před vámi sedí 20 rozčílených důchodců nemáte náladu. Tady prostě neplatí náš zákazník náš pán

Personál
9
Služby
7
Čistota
10
Pohodlí
3
Cena/kvalita
3

Anonym

dospělý pár, 30.1.2024

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
4
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Marie Strahlová

jednotlivec, 2.10.2023

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Libily se mi procedury, ty byly super, a strašně ochotný personál na procedurách.

  • Absolutně se mi nelíbila jídelna, ta je opravdu katastrofická, každý den nám někdo seděl na místě, organizaci vůbec nezvládají.

Personál
6
Služby
8
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 31.7.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Velmi se mi líbilo udržování veřejné zeleně, péče o parky a celková čistota města.

  • Líbil se mi přístup a ochota personálu.

  • Výhled z pokoje na nepořádek ve dvoře, kde byly kontejnery, parkující auta přímo pod okny pokoje. Velikost pokoje ani vybavení a úklid neodpovídal značce Savoy. Koupelna bez sprchovacího gelu ve sprchovém koutě.

Personál
10
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 29.9.2021

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Thomas

dospělý pár, 2.8.2019

Ulm Německo

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Einrichtung war elegant mit klassischem ambiente.

  • Nur 3 Parkplätze vor hotel. Selbst zum entladen am haupteingang hat polizei strafzettel ausgeteilt. Dieses hotel ist für kurgäste ohne auto geeignet. Das essen hätte besser sein können.

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6