+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Savoy Spa & Medical Hotel Recenze

Hodnocení hotelu

88%
Velmi dobré

dle 192 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    92%
  • Čistota

    91%
  • Vybavení

    89%
  • Pohodlí

    86%
  • Poměr cena/kvalita

    84%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Jiřina Šandová

jednotlivec, 10.6.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
5
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Alena Bartoníčková

jednotlivec, 1.5.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Léčebné procedury byly perfektní, personální milý a vstřícný. Skvělá poloha hotelu, možnost odstavit vůz na hlídaném parkovišti za přiměřený poplatek.

  • Jídlo průměrné, v jednom případě bylo velmi přesolené. První 2 dny pobytu nebyla možnost výběru. Neodpovídalo 4* hotelu.

Personál
8
Služby
8
Čistota
7
Pohodlí
6
Cena/kvalita
5

Ivanka Patáková

jednotlivec, 25.8.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %
  • Velmi dobré

  • Dobrá kuchyně

  • Nevin

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Jana Černá

jednotlivec, 29.5.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %
  • VŠE KRÁSNÉ ! DÍKY !!

Personál
7
Služby
8
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
6

Barbora Lochmanová

jednotlivec, 11.12.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Kateřina Nokd

20.11.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
6
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 21.6.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Velice ochotný a milý personál

  • Malý výběr u snídaně na 4* hotel. Chybělo mi např. ovoce.

Personál
10
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Vladimír Sláma

jednotlivec, 17.6.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Pobyt v hotelu SAVOY splnil naše očekávání. Ubytování, služby, procedury i stravování bylo celkově na velmi dobré úrovni. Rádi tento hotel doporučíme svým známým.

  • Historická budova hotelu SAVOY má svoji atmosféru. Vzhledem k jeho poloze v centru FL jsme měli vše co nás při lázeňském pobytu zajímalo velmi snadno dosažitelné. Strávili jsme zde velmi příjemný pobyt. Děkujeme.

  • Chápeme, že vzhledem k umístění hotelu v lázeňské zoně je jeho servis (zásobování, odvoz odpadu a pod.) prováděn výhradně v ranních hodinách. Domníváme se však, že by zaměstnanci firem, které ho provádí, měli být při své činnosti tolerantnější, zejména vůči lázeňským hostům ubytovaným v pokojích orientovaných k Jiráskově ulici.

Personál
8
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Mudr Ilona Mullerová

jednotlivec, 3.12.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Zvolila jsem jednolůžkový pokoj, jako samoplátce, pro týdenní pobyt v nejvyšším patře, abych si měla možnost odpočinou fyzicky i duševně. Vzhledem k od rána do večera žvanícím a hlučícím seniorům- sousedům -ve vedlejším pokoji, jakýkoliv relax byl vyloučen. Neustále se překřikovali, do toho telefony a hlasitá televize. Tak takhle tedy ne, nikdy více. Měla jsem polopenzi, ovšem jako alergik nemohu jíst ryby a cokoliv z nich, což jsem hned 1.večer ohlásila. Minimálně 3x za týden byl k večeři předkrm z ryb, takže jsem měla pouze hlavní jídlo a zeleninu, ačkoliv bylo možno mi připravit něco jiného- stačil by kousek šunky, sýr a pod.

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
4
Cena/kvalita
5

Kokošková Kateřina

jednotlivec, 21.11.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
73 %

(bez textového hodnocení)

Personál
0
Služby
8
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Anonym

jednotlivec, 11.8.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Eva Cahová

dospělý pár, 7.7.2023

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
76 %
  • hotel neměl úroveň 4 hvězd. chyběla vybavenost koupelny (mýdlo, papír.kapesníky apod.), nižší úroveň večeří než obědů, špatná uvítací večeře

  • lázeňské město - čistota, parky, udržované prostranství i lázeňské domy, kvalita lázeňských procedur - lázeňského personálu. Kromě první večeře a slabšího výběru večeří, bylo jídlo celkemchutné a dostatek včetně zeleninových salátů.

  • není rozdíl mezi těmi, co si všechno platí v hotelu a těmi, kterým platí pobyt a stravu zdravot.pojišťovny.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Dana Dlouhá

jednotlivec, 9.5.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Věra Cikanova

jednotlivec, 8.5.2023

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Hotel, vybavení , přístup lidí na procedurách.velke poděkování paní na parafínu, počkala má nás i po pracovní době...

  • Obsluha na recepci ( jedná paní) vůbec nevěděla nic, v podstatě tam nic nedělala, nechala vše na kolegyni (černovlasá paní super).

Personál
6
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 15.7.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 23.4.2022

Deutsch

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Mgr. Bohumila Kohoutová

dospělý pár, 2.3.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Komfortní služby neprobíhaly po celou dobu pobytu. Poslední dva dny před odjezdem se kvalita snížila.

  • Výborné služby a vlídnost středního lázeňského personálu, masérek.

  • Poslední dva dny před odjezdem se kvalita úklidu snížila. Připálené a studené smažené žampiony k večeři také nejsou dobrou vizitkou čtyřhvězdičkového hotelu.

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Jiří Plechatý

dospělý pár, 26.8.2020

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
7
Cena/kvalita
5

Petra Krištofová

skupina přátel, 24.8.2020

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
10

Hana Kapustová

jednotlivec, 9.11.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6