+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Savoy Spa & Medical Hotel Bewertungen

Hotelbewertung

88%
Sehr gut

von 195 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    92%
  • Sauberkeit

    91%
  • Ausstattung

    89%
  • Komfort

    86%
  • Preis-Leistungverhältnis

    84%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Zlata Smičková

Einzelreisender, 23.4.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
0 %
  • Dobrý den. Váš hotel jsem navštívila letos už podruhé. Nemohu vytknout žádný nedostatek. Vstřícný personál od recepční, pokojskou i personál ve spa. Rádi se vracíme a plánuji opět uskutečnit klasický lázeňský léčebný pobyt na tři týdny. Bohužel až v zimním termínu. Děkujeme, rádi se vracíme. S pozdravem Smičková Zlata

Persönlich
0
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
0
Komfort
0
Wert/Geld
0

Anonym

20.11.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
24 %
  • Absolutně katastrofický. V pokoji špinavý ručník od make-up. Na recepci nezvládli napsat správně naše data narození a moje jméno a tak jsem se rázem stala o 30 let a můj manžel o 20 let starší a místo Ivy jsem byla Ivana. Dopředu jsme hotel informovali (asi měsíc předem), že jsem těhotná ve 29. týdnu. Na recepci si nebyli jistí a tak mě přepojili na sesternu. Na sesterně mi do telefonu slíbili výměnu procedur a že se to zařídí, napsali si údajně poznámku k našemu pobytu a nabízeli masáž v sedě a chladnější vanu s bublinkami. Po příjezdu mi ale bylo sděleno, že těhotenství je kontraindikace. Vypadalo to, že procedury jen škrtnou a nic dalšího nebudou dělat. Nakonec přepsali moje procedury manželovi, a ještě tam dýchali a áchali, jak jim je zatěžko a že se nevejde do plánu. Další den ale manžela neměli ve svých rozpisech, takže ho nevyvolávali a musel se připomenout! Snídaně byly dobré, ale večeře byla chudá. Salátový bar vyloženě chudý a nejel kávovar a nebyly na výběr ani čaje ani džusy (dalo se vše jen zakoupit za ceny s lázeňskou přirážkou). Bezkofeinovou kávu neumí ani kávovar a ani oni nedělají. Při odchodu a vracení klíčů na recepci od nás byl opět vyžádán lázeňský poplatek (naštěstí jsme měli doklad o zaplacení - platili jsme při příjezdu).

  • snídaně

  • - lázeňské procedury pro těhotné nejsou možné - ochota personálu lázeňství strašná - chudý salátový bar - špinavý ručník v pokoji při příjezdu - recepce vyloženě zmatená

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
2
Komfort
4
Wert/Geld
2

Anonym

Einzelreisender, 29.10.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
32 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
4

Ivan Nemesh

Einzelreisender, 17.6.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
40 %
  • Procedury hovani super

  • Procedury i sestřičky jihne služba

  • Kuchen stojí nula žádná kvalita už tam nigdy

Persönlich
2
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
4
Komfort
2
Wert/Geld
4

Anonym

Familie mit kleinen Kindern, 2.1.2024

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Nedoporučuji pro rodiny s dětmi.

  • Velikost a možnost využití sauny a bazénu.

Persönlich
8
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
4

Anonym

2.10.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Hotel má dobré umístění.

  • Načasování procedur (jako manželé jsme měli procedury v rozmezí 100 minut-nevhodné pro společné procházky, zaplacen pobyt cca 5 měsíců předem. Na internetu nabízí výběr procedur, ale když přijedete, už bylo rozhodnuto za nás.

Persönlich
8
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
4

Anonym

Älteres Paar, 27.3.2023

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Po nástupu nám byl nabídnut jednolůžkový pokoj s přistýlkou z rozkládacím lůžkem.

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6
Savoy Spa & Medical Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,

děkujeme Vám za Vaše hodnocení.

Velmi nás mrzí, že jste u nás zažili nepříjemnou situaci s Vaším pokojem. Omlouváme se, že došlo k provozní chybě a můžeme Vás ujistit, že příště bude již vše v pořádku. Jako malou kompenzaci jsme pro Vás měli připravenou kávu a konzumaci v Lobby Baru.

Rádi Vás do budoucna uvítáme a věříme, že si pobyt u nás již užijete.

S pozdravem

Tým hotelu Savoy****

Anonym

Einzelreisender, 8.8.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Vzhledem k tomu, že šlo o čtyřhvězdičkový hotel jsem z pobytu celkem zklamán. Ubyrování bylo celkem slušné. Bohužel stravování bylo na úrovni slabého tříhvězdičkového hotelu. Jel jsem na krátkodobý lázeňský pobyt. Mrzelo mě, že jsem si předem nemohl vybrat procedury i když jsem platil předem. Služby hotelu hodnotím jako průměr, mám pocit, že jim ani moc nejde o klienty. Kladně hodnotím pouze úklid pokoje.

  • Úklid pokoje, přístup uklízečky byl velmi vstřícný.

  • Stravování bylo v slabší kvalitě, rozhodně neodpovídalo čtyřhvězdičkovému hotelu. Vadilo mi, že jsem si nemohl rezervovat více procedur. Balíček je slabší, výkon služeb mě neuspokojil. Aquacentrum s minimální nabídkou služeb.

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
8
Komfort
5
Wert/Geld
5

Jana Hluchá

Einzelreisender, 21.6.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %
  • dobrá kuchyně

  • pokoj do kterého nás chtěli ubytovat to jsem ještě neviděla jediná 2 malá střešní okna uprostřed dvojpostel stolek a 2 křesla vy už ani neprojdete

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
5

Jarmila Pazderníková

Einzelreisender, 30.12.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Velice výborné lázeňské služby

  • Obsluha v restauraci , výběr a kvalita stravování.

Persönlich
6
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
5

Oldřich Johannes Petr

Einzelreisender, 8.9.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %
  • S pobytem jsem byl spokojen, ale bohužel s vyhradou, protože jsem si zaplatil ubytování ve 4* hotelu Savoy, ale ubytování jsem měl v LD Labe. Jsou to sice spojené budovy, ale pak by mě měl na tento fakt někdo upozornit. Velké výhrady mám ke stravování. Měl jsem zaplacenou plnou penzi, ale např.na moučník u večeře jsem neměl nárok-stačilo mě opět informovat a nemuselo dojít k trapné situaci během pobytu. První večer jsem si nemohl vybrat večeři, pochopil bych to , pokud bych byl na lázeňském pobytu, ale pokud si zaplatím 4 dny za téměr 9tisíc korun, počítal jsem s tím, že se nebudu muset řídit stejnými pokyny jako lázeňští hosté. S nabídkou léčebných procedur jsem byl spokojen, ale opět s výhhradou, že nám byly časy již určeny, bez možnosti jakékoli změny. A tak jsme museli vstávat velmi brzy, abychom stihli jak procedury tak snídani. Domnívám se, že toto by se u samoplátce v rámi balíčku wellnes vital nemělo stávat. Respektuji určitá pravidla, ale toto nikoli.

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
5

Lucie Syndulova

Einzelreisender, 9.8.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 13.8.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Výborná poloha hotelu. Čistota. Jídlo vcelku dobré.

  • Hotelový bazén lze navštívit pouze v odpoledních hodinách od 16,00, a to na rezervaci. Do bazénu tedy na objednávku pouští jen určitý počet lidí na jednu hodinu. Nechají tam klidně 6 osob. Jenže bazén je malý a 6 osob v něm je velmi nekomfortní - max. by byly tak 3-4 lidé. Naprosto nás udivila neochota personálu. Sestra při objednávání procedur a bazénu velmi nepříjemná. Procedury lze objednat pouze do 14,30. A to ještě při objednání masáže na co nejpozdější dobu - 14,30, byl problém. Protože: "...přece tam nebude masérka čekat tak dlouho..." Další naprosto nepochopitelná neochota - obsluha lobby baru. Velmi nepříjemná a neochotná. Chtěli jsme si ve 21,10 sednout ještě před hotel ke stolečkům. Ovšem ty už byly uklizené a zamčené, protože přece ve 22,00 zavírají !!!!

Persönlich
4
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 5.9.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • S pobytem v lázních a službami v hotelu jsem byla velmi spokojená, až na výhled z pokoje. Byl do špinavého dvora, s jakousi verandou plnou haraburdí a pravděpodobně vypraného prádla. V noci tam zajížděla parkovat auta, což se v tom obezděném dvoře silně rozléhalo, než se jim podařilo vmanévrovat na volné místo. Takže jsem pobyt na pokoji absolvovala s neustále zataženými závěsy.

  • Pobyt ve Františkových lázních se mi velmi líbil, hlavně z důvodu klidu a čistoty na ulicích i v parcích.

  • Nelíbilo se mi, ubytování v pokoji, který měl výhled na velmi ošklivý dvůr.

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Junges Paar, 7.7.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • 1)zákaznák odchází od snídaně chodbou, kde sedí v županu pacienti 2)od půl 8 ráno se luxuje na chodbě,kde jsou pokoje na spaní 3)jídlo na 4* hotel podprůměrné 4)nemožnost objednat si skleničku k večeři 5)když jsou objednanané nějaké procedury sedíte ve frontě jak u lékaře, když jsme se byli zeptat na recepci s tím že čekáme již 20minut odpověď byla, že si máme zaťukat na sesternu, na což, když před vámi sedí 20 rozčílených důchodců nemáte náladu. Tady prostě neplatí náš zákazník náš pán

Persönlich
9
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
3
Wert/Geld
3

Anonym

Älteres Paar, 30.1.2024

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Marie Strahlová

Einzelreisender, 2.10.2023

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Libily se mi procedury, ty byly super, a strašně ochotný personál na procedurách.

  • Absolutně se mi nelíbila jídelna, ta je opravdu katastrofická, každý den nám někdo seděl na místě, organizaci vůbec nezvládají.

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 31.7.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Velmi se mi líbilo udržování veřejné zeleně, péče o parky a celková čistota města.

  • Líbil se mi přístup a ochota personálu.

  • Výhled z pokoje na nepořádek ve dvoře, kde byly kontejnery, parkující auta přímo pod okny pokoje. Velikost pokoje ani vybavení a úklid neodpovídal značce Savoy. Koupelna bez sprchovacího gelu ve sprchovém koutě.

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 29.9.2021

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Thomas

Älteres Paar, 2.8.2019

Ulm Německo

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Einrichtung war elegant mit klassischem ambiente.

  • Nur 3 Parkplätze vor hotel. Selbst zum entladen am haupteingang hat polizei strafzettel ausgeteilt. Dieses hotel ist für kurgäste ohne auto geeignet. Das essen hätte besser sein können.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6