0048 222 062 181
Pon. - Pt.: 8am – 8pm Sob. - Niedz.: 9am – 4pm

Savoy Spa & Medical Hotel Recenzje

Ocena hotelu

89%
Bardzo dobrze

by 196 reviews

How do we collect reviews?

  • Personel

    92%
  • Czystość

    91%
  • Wyposażenie

    89%
  • Komfort

    87%
  • Cena

    84%
Wyświetl recenzje napisane przez:
Wyświetl recenzje w:
Sortuj według:
Show:

Jiřina Šandová

podróżujący w pojedynkę, 10.6.2019

Čeština

  • Cena ogólna
68 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
7
Usługi
5
Czystość
8
Komfort
8
Value/money
6

Alena Bartoníčková

podróżujący w pojedynkę, 1.5.2018

Čeština

  • Cena ogólna
68 %
  • Léčebné procedury byly perfektní, personální milý a vstřícný. Skvělá poloha hotelu, možnost odstavit vůz na hlídaném parkovišti za přiměřený poplatek.

  • Jídlo průměrné, v jednom případě bylo velmi přesolené. První 2 dny pobytu nebyla možnost výběru. Neodpovídalo 4* hotelu.

Personel
8
Usługi
8
Czystość
7
Komfort
6
Value/money
5

Ivanka Patáková

podróżujący w pojedynkę, 25.8.2019

Čeština

  • Cena ogólna
70 %
  • Velmi dobré

  • Dobrá kuchyně

  • Nevin

Personel
7
Usługi
7
Czystość
7
Komfort
7
Value/money
7

Jana Černá

podróżujący w pojedynkę, 29.5.2018

Čeština

  • Cena ogólna
70 %
  • VŠE KRÁSNÉ ! DÍKY !!

Personel
7
Usługi
8
Czystość
7
Komfort
7
Value/money
6

Barbora Lochmanová

podróżujący w pojedynkę, 11.12.2023

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
72 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
6
Usługi
6
Czystość
10
Komfort
6
Value/money
8

Kateřina Nokd

20.11.2023

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
72 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
8
Usługi
8
Czystość
6
Komfort
8
Value/money
6

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 21.6.2022

Čeština

  • Cena ogólna
72 %
  • Velice ochotný a milý personál

  • Malý výběr u snídaně na 4* hotel. Chybělo mi např. ovoce.

Personel
10
Usługi
6
Czystość
8
Komfort
6
Value/money
6

Vladimír Sláma

podróżujący w pojedynkę, 17.6.2019

Čeština

  • Cena ogólna
72 %
  • Pobyt v hotelu SAVOY splnil naše očekávání. Ubytování, služby, procedury i stravování bylo celkově na velmi dobré úrovni. Rádi tento hotel doporučíme svým známým.

  • Historická budova hotelu SAVOY má svoji atmosféru. Vzhledem k jeho poloze v centru FL jsme měli vše co nás při lázeňském pobytu zajímalo velmi snadno dosažitelné. Strávili jsme zde velmi příjemný pobyt. Děkujeme.

  • Chápeme, že vzhledem k umístění hotelu v lázeňské zoně je jeho servis (zásobování, odvoz odpadu a pod.) prováděn výhradně v ranních hodinách. Domníváme se však, že by zaměstnanci firem, které ho provádí, měli být při své činnosti tolerantnější, zejména vůči lázeňským hostům ubytovaným v pokojích orientovaných k Jiráskově ulici.

Personel
8
Usługi
7
Czystość
7
Komfort
7
Value/money
7

Mudr Ilona Mullerová

podróżujący w pojedynkę, 3.12.2018

Čeština

  • Cena ogólna
72 %
  • Zvolila jsem jednolůžkový pokoj, jako samoplátce, pro týdenní pobyt v nejvyšším patře, abych si měla možnost odpočinou fyzicky i duševně. Vzhledem k od rána do večera žvanícím a hlučícím seniorům- sousedům -ve vedlejším pokoji, jakýkoliv relax byl vyloučen. Neustále se překřikovali, do toho telefony a hlasitá televize. Tak takhle tedy ne, nikdy více. Měla jsem polopenzi, ovšem jako alergik nemohu jíst ryby a cokoliv z nich, což jsem hned 1.večer ohlásila. Minimálně 3x za týden byl k večeři předkrm z ryb, takže jsem měla pouze hlavní jídlo a zeleninu, ačkoliv bylo možno mi připravit něco jiného- stačil by kousek šunky, sýr a pod.

Personel
9
Usługi
9
Czystość
9
Komfort
4
Value/money
5

Kokošková Kateřina

podróżujący w pojedynkę, 21.11.2017

Čeština

  • Cena ogólna
73 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
0
Usługi
8
Czystość
7
Komfort
7
Value/money
7

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 11.8.2023

Čeština

  • Cena ogólna
76 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
8
Usługi
8
Czystość
8
Komfort
6
Value/money
8

Eva Cahová

para, 7.7.2023

Olomoucký kraj

  • Cena ogólna
76 %
  • hotel neměl úroveň 4 hvězd. chyběla vybavenost koupelny (mýdlo, papír.kapesníky apod.), nižší úroveň večeří než obědů, špatná uvítací večeře

  • lázeňské město - čistota, parky, udržované prostranství i lázeňské domy, kvalita lázeňských procedur - lázeňského personálu. Kromě první večeře a slabšího výběru večeří, bylo jídlo celkemchutné a dostatek včetně zeleninových salátů.

  • není rozdíl mezi těmi, co si všechno platí v hotelu a těmi, kterým platí pobyt a stravu zdravot.pojišťovny.

Personel
8
Usługi
8
Czystość
8
Komfort
8
Value/money
6

Dana Dlouhá

podróżujący w pojedynkę, 9.5.2023

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
76 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
6
Usługi
8
Czystość
10
Komfort
8
Value/money
6

Věra Cikanova

podróżujący w pojedynkę, 8.5.2023

Plzeňský kraj

  • Cena ogólna
76 %
  • Hotel, vybavení , přístup lidí na procedurách.velke poděkování paní na parafínu, počkala má nás i po pracovní době...

  • Obsluha na recepci ( jedná paní) vůbec nevěděla nic, v podstatě tam nic nedělala, nechala vše na kolegyni (černovlasá paní super).

Personel
6
Usługi
10
Czystość
8
Komfort
8
Value/money
6

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 15.7.2022

Čeština

  • Cena ogólna
76 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
8
Usługi
8
Czystość
8
Komfort
8
Value/money
6

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 23.4.2022

Deutsch

  • Cena ogólna
76 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
8
Usługi
8
Czystość
8
Komfort
8
Value/money
6

Mgr. Bohumila Kohoutová

para, 2.3.2021

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
76 %
  • Komfortní služby neprobíhaly po celou dobu pobytu. Poslední dva dny před odjezdem se kvalita snížila.

  • Výborné služby a vlídnost středního lázeňského personálu, masérek.

  • Poslední dva dny před odjezdem se kvalita úklidu snížila. Připálené a studené smažené žampiony k večeři také nejsou dobrou vizitkou čtyřhvězdičkového hotelu.

Personel
8
Usługi
6
Czystość
8
Komfort
8
Value/money
8

Jiří Plechatý

para, 26.8.2020

Jihočeský kraj

  • Cena ogólna
76 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
10
Usługi
6
Czystość
10
Komfort
7
Value/money
5

Petra Krištofová

grupa przyjaciół, 24.8.2020

Středočeský kraj

  • Cena ogólna
76 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
7
Usługi
7
Czystość
7
Komfort
7
Value/money
10

Hana Kapustová

podróżujący w pojedynkę, 9.11.2018

Čeština

  • Cena ogólna
76 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
8
Usługi
8
Czystość
8
Komfort
8
Value/money
6